Impresii din SUA – partea 2

Impresii din SUA - partea 2

Partea 1 am terminat-o cu despărțirea de familie, iar pentru următoarele 2 săptămâni Lita și copiii îmi vor fi lipsit cel mai mult.

Această parte a călătoriei, zborul dintre Malawi și USA a fost cea mai grea; cele aproape 37 de ore au trecut greu, poate din cauza emoțiilor și a diferitelor gânduri referitor la planurile avute înainte.

Primul zbor a fost din orașul Blantyre (Malawi) către Addis Ababa (Etiopia), o călătorie de 4 ore și 20 minute. Deși trebuia să am 1 oră ca să iau următorul zbor, avionul din Blantyre a întârziat 50 de minute, iar atunci când am ajuns în Etiopia am fost printre ultimii care am îmbarcat avionul următor. Din această cauză bagajele mele nu au ajuns odată cu mine în SUA, însă restul călătoriei a fost fără nici un incident.

Noua sală de așteptare, Chileka Blantyre, Malawi

Primul zbor, la ieșirile de urgență, cu loc destul pentru picioarele mele lungi.

Din Addis Ababa (Etiopia), am continuat cu următorul zbor, către Dublin (Irlanda). Zborul de 8 ore și 20 minute a fost greoi, poate din pricina faptului că nu am dormit aproape deloc. În Irlanda am stat doar 1 oră, și aceea în avion, destul timp cât rezervoarele să fie reîncărcate cu combustibil.

Următorul zbor a fost apoi între Dublin (Irlanda) și Washington (SUA), aproape încă 8 ore. M-am bucurat când am putut să cobor din avion, deoarece cele 16 ore au fost ca o veșnicie. Aici în Washington am avut de așteptat aprox. alte 8 ore până la următorul zbor, însă a fost un timp relaxant. Am reușit să mănânc ceva bun, să mă odihnesc pe niște scaune destul de comfortabile și să îmi sun familia din Malawi și prietenii din SUA care m-au așteptat la ultima destinație.

Timpul de aici a trecut uimitor de repede, iar mai apoi m-am îmbarcat pe al 3-lea avion, între Washington și Atlanta. Zborul de aproape 2 ore a trecut repede, iar după doar 2 ore în aeroportul din Atlanta am luat ultimul avion către orașul Louisville, Kentucky. După 1 oră și 25 minute, la ora 9 seara (ora locală) am ajuns la ultima destinație.

M-am bucurat enorm să îmi văd câțiva dintre prietenii din acest stat, așteptându-mă la aeroport. Toți 3 au fost în Malawi și, împreună, am slujit pe Dumnezeu aici prin ușor și prin greu.

Din cauza întârzierii primului avion, bagajele mele nu au ajuns odată cu mine, însă nu am avut de așteptat decât până la următorul avion. La final, m-am bucurat că am ajuns cu bine, că această parte a călătoriei a luat sfârșit și că voi avea prilejul să mă întâlnesc cu frați, surori și biserici prin care Dumnezeu binecuvântează lucrarea din Malawi.

Am ajuns Joi seara, iar weekendul care a urmat l-am petrecut în acest loc. Am avut onoarea să stau la fratele Chris acasă, un loc extrem de frumos, la marginea orașului și chiar în pădure.

Impresii din SUA - partea 2

Vineri m-am odihnit, iar Sâmbătă am vizitat câteva atracții turistice din Louisville. Serile le-am petrecut cu frați și surori din biserică, la masă, acolo unde am vorbit despre lucrarea din Malawi, despre familie și despre viitor.

Duminică am fost la prima biserică americană care a susținut și susține lucrarea din Malawi, Kings Baptist Church. Am avut onoarea să prezint lucrarea din Malawi și să predic la ambele servicii divine de dimineață, iar după-masa am vizitat o biserică nouă, Victory Baptist Church. Și aici, am predicat și am prezentat misiunea din Africa, iar la final am avut un timp frumos de părtășie.

Week-end-ul a trecut foarte repede, parcă prea repede. Nu am reușit să petrec destul timp cu toți cei cu care aș fi dorit, însă fiecare dintre noi am știut că timpul e așa cum este și avem o lucrare de făcut. Suntem siguri că Dumnezeu va mai aduce șanse și poate că va fi mai mult timp pentru povestiri.

În următoarea parte voi vorbi despre tot ceea ce am făcut în statul american Georgia, acolo unde am petrecut aproape tot restul călătoriei mele în SUA.

Impresii din SUA - partea 2
Muzeu și fabrică unde se produc bâte de baseball.

Cu barca pe unul dintre lacuri